۹ پاسخ

کجا سونو نوشته جنسیت جنین

بچت سمت راست بود یا چپ

عزیزم درخواست میدی

این فقط واسه تعیین جنسیته

الان جنسیت قطعی گفت یانه. آنتی احتمال داده بود درست بود

خب

تصویر

دکترت باید داخل سنوت بنویسه که سنوگرافی برا سرویسک لازمه سنو واژینالت میکنن بت میگن

ن ننوشته همیشه ت سونو خودت بپرس از دکتر سونوگرافی

مبارکه گلم پسر داری

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه 🐣💙 مامان مامان جوجه 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان پناه خانومی🩷 مامان پناه خانومی🩷 ۵ ماهگی
مامان سامر و دونه برف🩵❄️ مامان سامر و دونه برف🩵❄️ هفته بیست‌وسوم بارداری