۴ پاسخ

سلام درخواست میدی گلم
من گیفت ساز و شمع سازم
خوشحال میشم حمایتم کنید کانال دارم
ایتا روبیکا 09051616035

نه اینو به من وقتی سزارین شده بودم میدادن 😶باید شیاف استامینوفن ۱۲۵ کودک بگیری

بله گلم میتونی استفاده کنی مسکن هم هستش خوبه درکل عزیزم

دیکلوفناک که برا تب نیست عزیزم.شیاف استامینوفن استفاده کن

سوال های مرتبط