۴ پاسخ

از۲۸تا ۳۳برو دگه انشا الله که وزن رو هفتت عالی باشه

۲۸هفته ب بعد

۲۸ تا ۳۲

من روزیکشنبه نوبت گرفتم میشم ۳۱ هفته ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی
مامان تودلی🤰🏻 مامان تودلی🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه❤️ مامان جوجه❤️ ۲ ماهگی
مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۲ ماهگی
مامان 🧸فراز🧸 مامان 🧸فراز🧸 ۱۱ ماهگی
مامان قندوعسل وجوجه مامان قندوعسل وجوجه ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی