۳ پاسخ

نوار بهداشتی نگیر،‌از اون پوشک بزرگا بگیر،‌ تو داروخونه بگی برای زایمان می‌خوام میدن خودشون

یک بسته بسه
باید پوشک بزرگ بگیری نوار نمتونه جلو خون بگیره

یکی بسته کافیه
نه نوار بهداشتی فایده نداره چون خونریزی دفعه اول زیاده بعدش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری