۲ پاسخ

دکترت چی گفت؟
چون تا الان باید گلوکز رو انجام میدادی
ولی بعضی دکترا به جای آزمایش گلوکز آزمایش قند عادی رو مینویسن شاید همون بوده دیگه

گلوکز باید کلابری

سوال های مرتبط