دوستان شربت سیتریزین ۲/۵ سی سی خوبه بدم پسرم؟

۵ پاسخ

من یک و نیم داده دکترش

عزیزم یه تاپیک پرسیدی تداخل داره یانه
اره تداخل داره

منم بچم با شماس تازه بردم گفت ۲ونیم خوبه

اره
من ۷ ماهش بود ۱ نیم میدادم

قبلا دکترش ۲/۵ میگفت

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی