خانوما تو ۱۸ هفته شکمتون اومده بالا؟

۸ پاسخ

منم ن تخته

من نه زیاد

منم حاملگی اولم هستش زیاد ن ولی پلوم بزرگ شده

بله نسبت ب هفتم احساس میکنم بزرگ شده با اینکه وزن زیادی اضافه نکردم

مال من یکم

فک کن بچه دوممه ولی هنوز شکم تخته🤨

من نمیدونم شکمم بخاطر بچه اس یا بخاطر اضافه وزنه ک پیدا کردم

بلی ولی هرکسی فرق میکنه
بارداری اولم تا هفت ماه شکم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی