۵ پاسخ

ابجی من 36 هفته اس میگن بچه ات میره دستگاه 😕

نه اگه رشدش خوب بوده نمیره.
من چندتا فامیلامون 33 هفته به دنیا اومدن دستگاه نرفتن.

بستگی به تنفس و وزنش داره
اما شاید یه هفته ای بره
آمپول ریه نزدی؟

اره فکر کنم یه چند روزی نگه دارن

بستگی ب وزنش داره و ریه هاش
چرا میپرسی؟
اگر‌زایمان زود رس داری خدا نکرده امپول ریه حتما بزن

سوال های مرتبط

مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد