سلام کسی این قطره ب بچش داده؟؟؟؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

برا اشتها فقط لئوزینک بده خیلی خیلی تعصیر داره اول صبح بهش پنج سی سی بده

من ویوا کیدز میدادم خیلی دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان پویان رایان مامان پویان رایان ۱۷ ماهگی
مامان آریا🦁 مامان آریا🦁 ۱ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی