۷ پاسخ

بچه است

منم جفتم خلفیه عزیزم،ولی خب تازگیا یکم بیشتر میفهمم،والا تا مدتها همون حباب ریز بود،الان تازه چند روزه یکم بیشتره،ولی اینجوری نیست که بفهمی لگد میزنه،همون حباب ترکیدن ولی بزرگتر

اره اگر جفتت قدامی هست از 23 یا 24 هفته

آره بچست... دو هفته دیگه تکون هاش کامل میشه

منم دوسه روزه حس میکنم خیلی باحاله
بچه اس عزیزم

من ۲۰هفته فهمیدم

جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵 مامان تو دلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد