۸ پاسخ

تو ابن هفته طبیعی نیست عزیزم برو دکتر

از الان در این حد زوده برو ی آزمایش دفع پروتئین بده

اگر سرپا نیستی و ورم داری حتما ب دکتر بگو‌تا دچار مسمومیت نشدی

اِدِم گوده گذار بهش میگن، باید نمک و حذف کنی

منم دارم بخاطر سرپا ایستادن زیاد وقتی استراحت میکنم خوبم ازمایشم دادم مشکلی نبود

نمک کمتر استفاده کن آب بخور تحرک داشته باش شبا بالشت بزار زیر پاهات از سطح بدنت بیاد بالاتر ورمت کمتر میشه

تو این هفته فک نکنم طبیعی باشه فشارتو چک کن

اره عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری