طبیعیه انقدر ورم؟؟؟
خیلیم پاهام دردمیکنه

تصویر
۱۹ پاسخ

عزیزم فشارتو چک کردی؟نمک رو حذف کن از غذاهات ببین بهتر نمیشی

نه فکنم طبیعی نیست یا سر پار زیاذ وایسادی یا زیاد پات اویزون بوده
ماساژ بده سطح بالا نگه ذار پاتو

میگم ورم از چند هفتگی شروع میشه؟

طبیعیه عزیزم منم اینطوریم
رفتم ازمایش دادم گفت مشکلی نداری و طبیعیه

دکتر به من گفت اگه در غوزک پا درد و ورم داشتی باید بری دکتر

نشستن خوابیدن وایستادن نمک بیشتر می‌کنه نمک حذف راه رفتن خیلی خوبه

فعععععک نکنم طبیعی باشع

نه اصلا طبیعی نیست حتما بع دکترت بگو

والا واسه من بدتر از شماس نگران نباش

تصویر

نه عزیزم فشارت اوکیه؟ هنوز هفتت پایینه حتما دکتر برو ❤

نمک رو حذف کن فقط تو پخت غذا اونم کم

دراز بکش پاتو بده بالا ببین خوب میشه
از نشستن و سرپا ایستادن زیاد هم می‌تونه باشه

سلام منم از 6ماهگی یعنی 20هفتگی ورم داشتم همه ازمایش انجام دادم چیزیم نبود اما ورم دارم
قدیمیا میگن چون پسره طبیعی هست

نه خیلی ورمه وقتی دور مچ پا اینطوری ورم داره احتمالا دفع پروتیین داری باید بری دکتر آزمایش بدی عزیزم

نه اصلا طبیعی نیست فشارت رو چک کن نمک رو کم کن پاهات اویزون نباشه اب زیاد بخور تحرک زیاد نداشته باش پزشک هم مراجعه کن

زیاد سرپاین؟

منم ورم دارم و خیلی اذیتم کف پام درد میاد زانوهامم جدیدا درد میان

بچتون دختره؟

نه والا

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گلاره چاوم مامان گلاره چاوم ۱۳ ماهگی
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الینا و آیهان مامان الینا و آیهان ۱۲ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی