۵ پاسخ

صد در صد نمیشه

من رفتم دکتر صالح چون کارش برا ان تی میگن خوبه و واقعا خوب بود ولی جنسیت رو گفت نمیدونم چون معلوم نبود😂 برا آنومالی رفتم بحیرایی که دیگه معلوم شد

بحیرایی میگه

دکتر صالحم خوبه

بحیرایی ۹۹درصد تو ۱۲هفته میگه

سوال های مرتبط

مامان پسرقندعسل🧸🩵 مامان پسرقندعسل🧸🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی