۵ پاسخ

خودت بخور مستقیم نده ب بچه ریسکه

چرا میخوای بدی🤨😐😐😐😐😐😐

واسه چی خوبه؟؟؟؟

واسه جی خوبه

من صبح و شب دو قطره چکان میدادم . یک قاشق چایخوری رو در یک فنجان آب بزار دم بکشه بعد صاف کن یه قند یا نبات کوچیک هم بریز توش

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی