دوستان کسی هس ازمایش سه ماه اول نگرفته باشه ؟؟؟؟

۷ پاسخ

والامن چن روزپیش رفتم دکترهیچ ازمایشی ازم نخاست وهیچی ام ننوشت منم یادم رفت بهش بگم

آره من سه ماه اول ندادم تو سه ماه چهارم دادم

اره من نرفتم قبل بارداری رفتم دکتر گفت نمیخواد

دقیقا من🤕

ازمایش سه ماهه اول باید بگیری هم تروئید هم کم خونی هم عفونت همه چیزی مشخص میکنه من رفتم بهداشت برام نوشت این ازمایش ها رو رفتم ازمایش دادم ازمایشگاه دولتی رفتم رایگان بدون هزینه

ارع.
من نگرفتم اخ بهداشت یادآوری نکرد منم یاد رفتع بود ک ازمایش دارم باید بدم.

آزمایش روتین منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری