۵ پاسخ

من اصلا نزدم موهاشو
باید حتما بزنم؟

بعضیا رسم دارن
هم وزن مو به قیمت نقره صدقه میدن

من وزن کردم اندازه وزنش پول گذاشتم
موهاشم یادگاری برداشتم🥹

آره عزیزم
اینک ننداز موهاشو

مگه باید کاری کرد!؟😶

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱ سالگی