قرص سرماخوردگی ضرر نداره؟

۸ پاسخ

ضرر داره.برو دکتر

چرا گلم برو دکتر بهت سرم میزنه زود تر خوب میشی

فقط استامینوفن ساده بخور

من رفتم واسه سرماخوردگی دکتر استامینفن ساده بدون کدیئن داد

الکی نخور عزیزم برو ماما منم سرما خوردم بهش گفتم گفت بیا پیشم برات دارو مینویسم

تو بارداری هر قرصی را نباید مصرف کنی سرماخوردگی مضره

به نظرم برو دکتر بگو بارداری اون بهتر می‌دونه چه قرصی بده
سرخود چیزی نخور اصلا

ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ♡👶🏻♡ مامان ♡👶🏻♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۷ ماهگی
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری