۵ پاسخ

اصلا نمیتونی مصرف کنی خطرناکه ففط استامینوفن ۳۲۵

من خیلی بدسرماخوردم انفولانزابودولی دکتراصلااجازه ندادچیزی استفاده کنم نظردکتراباهم متفاوته اگه یکیشون بهت okدادعاقلانه ترین کاراینه چیزی نخوری

چاره ای نداری

فقط استامینوفن ساده ۳۲۵مجازی بخوری

اره نخوری دکتربه من گفت نخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری