مامانا این مدل لباس بارداری قشنگه

تصویر
۱۴ پاسخ

خیلی لختی نیس؟

پیجشو داری ؟؟

مدلش قشنگه ولی کاش مشکی نبود

اره عالیه

اره خیلی قشنگه بعدا هم میتونی باز استفاده کنی

اره

اره عالی

طبیعتا این حس بد تیپ بودن به هممون دست میده
ولی بپوش
مطمئنا بهت میاد
خیلی زیباست

بیرون که نمیشه پوشید چون پاها لخته مگر زیرش ساپورت پوشید

خیییلی

آره خیلی قشنگه

آره خیلی نازه تو اکسپلور منم اومده بود

عالیه

آره عزیزم چرا که نه
عالیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🎀 مامان فسقلی 🎀 ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری