خانوما این مدل ساک نوزاد قشنگه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اره قشنگه
فقط بعدا اذیت میشی مثلا وسایلی که ته ساک گذاشتی اگه خواستی بیاری بیرون
باید که ساک خالی کنی وسایل روش تا پیدا کنی

منم همین مدل گرفتم
چون کاربردیه
میتونی کوله کنی و دستت آزاد باشه
بهتر از دستی هست بنظرم

اره منم همینطوری گرفتم

ببین ساک نوزاد کوچیک نگیر

قشنگه دوام خوبی ام داره خواهر من که چیز نگه دار خوبی نیست سه سال داردش

خیلی تکراری شده

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماءخانم مامان حلماءخانم ۱۱ ماهگی
مامان چشم شیشه ای مامان چشم شیشه ای ۶ ماهگی
مامان آیهان و تودلی🎀 مامان آیهان و تودلی🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری