این ساک قشنگه؟؟ 2680 میگه قیمتشو چرمه

تصویر
۱۰ پاسخ

خیلی قشنگه

اگه تهرانی عبدل اباد ارزون تره من خریدم 2200

اره خوشگل

این خیلی وسیله های شیکی داره ولی خیلی گرون میده 🙁

قشنگه ولی یخورده گرون میگه

عزیزم خیلی خوشگله اما به نظرم این همه پولو به ساک نده😕

خیلی گرونه

خیلی خوشگله عزیزم

من ساده همینو خریدم اما ساکه
کوله نیست ۲،۹۰۰
ولی جا شیشه،پوشک،پستونک داره،زیرانداز تعویض هم داره

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان حلماءخانم مامان حلماءخانم ۱۱ ماهگی
مامان آیهان و تودلی🎀 مامان آیهان و تودلی🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ژاکان مامان ژاکان ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی