سلام بین اسم شاهان سیاوش ارتام کدوم قشنگترع

۱۸ پاسخ

به این دقت کن شاهان شده اسم ۵۰ درصد پسرا. بره مدرسه همه شاهانن. قبلا یا علی بودن یا محمد الان همه شاهان

سیاوش خیلی خیلی قدیمی بزرگ بشه اسم پدربزرگ و جد خیلی از دوستاش سیاوشه

شاهانم تکراری گل

آرتام بهتره

شاهان

من وشوهرم اسم شاهان وانتخاب کردیم انشاالله به سلامت به دنیابیاد باباش اسمشوصدامیکنه

یه زمانی همه امیرعلی میزاشتن الان دارن شاهان میزارن. آرتام بهتره حالا بازم بگرد وقت زیاد داری هنوز

آرتام.

شاهان

آرتا

سیاوش

سیاوش، یک اسم اصیل ایرانی

شاهان وآرتام قشنگه بازبستگی به نظرخودتون داره

اول ارتام بعد شاهان

سیاوش اصیل تره😍

سیاوش

سیاوش

سلام شاهان و آرتام خوبن ولی در کل بستگی به سلیقه پدر و مادر بچه داره

آرتام

آرتام

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شبنم،همدم،جوجه مامان شبنم،همدم،جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی