۱ پاسخ

قرص کلداکس خوبه همه چی هم توش داره هر ۸ساعت بخور شربت دیفن هیدرامین هم خوبه اگه بتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی