کتوتیفن خوبه برا سرماخوردگی؟

۳ پاسخ

ایشون که پسرشون چند وقت بیمارستان هستش یه پیام گذاشتن تحت هیچ شرایطی به بچه هاتو کتوتیفن ندین

مامان عماد رو میشناسید

اره خوبه ب دختر من دکتر واسه خوابشم داد گفت هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی بده

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نیکان🫀 مامان نیکان🫀 ۱۴ ماهگی