کلا دوتا روز دختر داریم یکیش برای شیعه ها و مسلموناس که روز ولادت حضرت معصومه اس
یکیش هم روز جهانی
اینایی که بهشون بر خورده پسر دارن به نظرتون ماهی یکبار میاد چون حال نمیکنن با جنس خودشون و خود تخریبن
سسخل بازی ملته دگه هر فصل ی روزش روز دختره😂در سال فک.کنم چهار بار روز دختر داریم
والا ماهی یه بار روز دختره 😂😂
ولی امروز انگار روز جهانی دختر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.