خانوما‌ واکسن‌ ۴‌ ماهگی‌ هم‌ مثل‌ دوماهگی‌ اذیت‌ میکنه

۶ پاسخ

بله.

دوماهگی پاش بیشتر درد میکرد ولی چهار ماهگی تب بیشتر بود

پسر من خیلی اذیت شد دو روز تب کردمو ماهگی خیلی بهتر بود

دخترمن اذیت نکرد

من دوماهگی اذیت نکرد
فقط چون دل‌درد داشت یکم اذیت شد

من انقد میترسم چون بچم بیش از حد اذیت شد هنوزم تاثیراتش هست 🥲

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی