۳ پاسخ

اگه شیر خشک میخوره طبیعیه
یا خودت قرص آهن میخوری

اگ شیرخشک بخوره از اهن شیرخشکشه ولی نخوره پهلوهاش سرماخورده

گاهی میگن اگه پهلوشون سرمابخوره اینجوریه من تا سبز میشه یه نیم ساعت پتو پیچش می کنم سری بعدی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا ۶ ماهگی
مامان نرگس سادات مامان نرگس سادات ۶ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی