خانوما کسی بچش اترزی مری شده

۴ پاسخ

الان خوب شد؟

دخترمن آترزی مری بودبه دنیا اومد،دوبارعمل شدیکی سه روزگی که ناموفق بود،،عمل بعدی ۶ماهگی،که معدشو آوردن بالا،الانم تنگی مری داره یکساله هرسه هفته بالن میزنیم خیلی بهتره

من خواهر شوهرم بچه اش اترزی مری داره

اترزی مری چیه

سوال های مرتبط