خانوما کسی بچش اترزی مری بوده؟ خوب شده؟؟

۳ پاسخ

عزیزم علائم چی بود؟

نه عزیزم

باید جراحی بشه دیگه.
ایشالا زود خوب شه

سوال های مرتبط

مامان دلمآه💗 مامان دلمآه💗 ۸ ماهگی