میگم شما از کی بچه رو گذاشتین رو سینه تمیرینی

۲ پاسخ

من از همون روز اول به خاطر آروغش
در حد یک دقیقه میزاشتمش رو دستم

منظورت روشکم(تامی تایم)؟

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی