دوستان بچه از کی باید بتونه رو سینه بیوفته

۴ پاسخ

دخترم از چار ماه

پسرمن از ۴ ماهگی شروع کرد به برگشتن الان آروم اروم میخاد سینه خیز بره

دختر من اول چهارماهگی غلت زد

من دخترم ۱۰ روزی میشه غلت میزنه

سوال های مرتبط

مامان نورا گلپ❤️🥹 مامان نورا گلپ❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی