۲ پاسخ

من تو بیمارستان انصاری تهران انجام دادم. خیلی راحت و بدون درد بود. حدود ۱۵ تومن شد اگر بیمه تکمیلی داشته باشید بهتره. البته خود دکتر که پول جدا میگیره دیگه....

سرویکست چنده؟

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری