سلام مامانا میگم شکمم خیلی سرده علتش چیه

۶ پاسخ

ی چیز ببند به شکمت بچت قولنج نکن از اون کولیک وحشتناکا میشه

چشم مرسی از راهنماییت

دکتر گفته دختره

ی چیزیرگرم ببند رو شکمت بعدا که بچه ب دنیاد بیاد کولیک زیاد نداشته باشه

ن گفتن دختره

منم خیلی سرد میشه نینیت پسره!

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری