۶ پاسخ

احتمالا آنزیم هات بهم ریخته

از منم همینجور شده بود ، رفتم دکترم دید
یه نامه داد برای متخصص پوست ، متخصص پوست دید گفت مشکل کبدی نیست یه پماد ساختنی داد با بار اول که زدم خارش که تموم شد ، خشکی و کهیر ها هم دو روز بعد خوب شد

به دكترت بگو انزيم كبد چك كنه

منم ۳ماهم بود اینجوری بودم ولی خوب شدم الان اینجوری نیستم

حساسیتع ب دکترت بگو ازمایش بنویسه

حساسیت ب جفت داری حتما برو ب دکترت بگو بعدا موقع زایمان اذیتت میکنن میزارن ب بچت شیر بدی کلی ازت ازمایش میگیرن پیگیری کن

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری