سلام خانوما‌ کسی میتونه جواب این ازمایشو بگه

تصویر
۲ پاسخ

فقط قندخون یکم بالاست در حدی نیست که بشه گفت دیابت هست اگه رعایت قند،برنج اینا شه فک کنم رفع شه
یکمم تری گلیسرید بالاست که اونم با رعایت غذای نرمال میشه

هوش مصنوعی بزن سحرجان

سوال های مرتبط

مامان دنیز .پانیذ مامان دنیز .پانیذ ۲ سالگی