سلام کسی میتونه ای ازمایش برام بگه

تصویر
۳ پاسخ

اها ممنونم

کمبود اهن داری پلاکت خونت هم بالاست که اونم بخاطر کمبود اهن هست

کمخونی. پلاکت زیاد یا خون لختگی دلیلشه یا عفونت التهاب. بقیه نرمال بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی