۴ پاسخ

من از چندتا دکتر پرسیدم گفتن سرلاک اصلا خوب نیست
فقط و فقط مواقع اضطراری

من ۵ تا قاشق از قاشقهای ک داخل شیر خشکن و دو قاشق شیر خشک همراهش

سرلاک سعی کن کلا نده اکثرا باعث آلرژی میشه

سرلاک نمیخوره اصلا 😒

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۹ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی