داخل۳۷هقتم بچه زنده میمونه

۵ پاسخ

اره بابایا باید تا37مراقب باشی بعد اون مشکلی نداره

الان به دنیا بیاد دستگاه هم لازم نداره خیالت راحت کامل شده بچه‌ت

آره بابا ۳۶هفته هست ها الان نزدیک ۲۷۰۰اینا وزنشه

از۲۸ ب بعد زنده میمونه

بله من ۳۶زایمان کردم نینی هام کامل بودن از ۳۶هفته به بعد کامل هس بچه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان پسری🧡🫅 مامان پسری🧡🫅 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی