۷ پاسخ

عزیزم نمزای مگر اینکه فشارت بالا باشه بعدم منم درد داشتم سه روز بستریم کردن امپول ریه زدن برام سروم که جلو زایمانم گرفتن تاموقش برسه 33هفته و 5روزم بود گفتن زوده

اره عزبزم دختر من ۳۴ هفته و ۳ روز دنیا اومد
فقط الان حتما برو بیمارستان فشار بالا هم برای خودت خطرناکه هم بچه ات

ایشالله که خیره استرس نگیر

اره عزیزم فقط امپول ریه میزنن و چون زیر36هفته اس بسترری میشه چند روز

اره عزیزم

مگه انقباض داری ؟؟؟
آره از ۲۸ هفته من شنیدم زنده میمونه

مگ درد داری؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری