خانوما بچه ۳۴بدنیا بیاد زنده میمونه 🥲🥲🤦🏼‍♀️

۱۰ پاسخ

من خودم ۷ ماهه دنیا اومدم😂

ارع بابا

۳۴ دیگ‌بچه تکمیل شده

من دخترم ۳۴ بدنیا اومد دستگاه هم نرفت

اره چرا نمونه

چند روز پیش زایشگاه یکی ۳۴ زایید دستگاه نرفت

آره بابا
مگه درد داری؟

سلام عزیزم بله .

آره میمونه

آره میمونه

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی