خانما از صبح زیر دلم تیر میکشه اشکال نه داره

۲ پاسخ

پاهاتو بزن به دیوار استراحت کن خوب میشی

منم از صبح یه مقدار درد زیر دل دارم نمیدونم طبیعیه یا نه استراحت میکنی بهتره میشه یانه؟

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۶ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد