مامانا این ازمایش قند چه قد طول میکشه؟.؟

۴ پاسخ

متل من ۷صبح رفتم‌خون گرفت گفت شربت بخورخوردم ازبعدشربت یک ساعت وقت گرفت گذشت یه خون دیگه گرفت وتمام دومرحله بود

من ساعت٨صب رفتم اول ازم ادرارگرفتن بدش خون
بهم اون محلول دادن ت ١٠دقه تموم شد
دوباره گفتن ی ساعت استراحت دوباره خون گرفتن
باز ١ساعت استراحت خون گرفتن تموم شد
٨ساعت ناشتایی با صبحم تا١١ بودم اونجا هلاک شدم ازگشنگی

3
الی 4ساعت

بستگی داره دکترت چند مرحله ای نوشته باشه، من ۳ مرحله ای بود ۴،۵ ساعت شد

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی