۷ پاسخ

اره تازه

12شده جدیدا

منم اوایل ده بود الان اینجوری شده

نه دیگه میگم فشار تو ماه های اخر بارداری ۱۲رو ۹طبیعی

منم ۱۲ هستم ، یهو ممکنه یه وقتا بعد از غذا بره ۱۳ ، دکترم فقط گف نمک و اصافه وزنمو کنترل کنم که ناموفقم فعلا ،

من رو ۱۰

بالا نیست؟به دکترت گفتی
من فشارم رو ۹ هست بیشتر وقتا

سوال های مرتبط

مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 مامان 𝔻𝕒𝕪𝕒𝕟🐣🩵 ۳ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان فِسقِل مامان فِسقِل ۶ ماهگی