۱۲ پاسخ

من حدودا ۲۲ هفته بودم

۱۷ یا۱۸ هفته

من نبض احساس میکنم

از 19 هفته تقریبا از 13 هفته هم مثل نبض

من فقط در حد نبض يا مثل تركيدن حباب حسش ميكنم

هنوزحس نکردم

از اواخر هفته ۱۸ حسش کردم

من بچه اول هنوز حس نکردم.. دکترم گفت از ۲۰هفته ب بعد کم کم حس میشه

من از ۱۹ هفته

۲۱هفته

از12هفته من حس کردم
جفت قدامی جفت خوبی

بچه دوممه.من از الان بعضی وقتا حس میکنم

سوال های مرتبط