۷ پاسخ

اگه ارثی داشته باشین و بتا بالا باشه احتمال هست. ب سایز شکم نیست

ژنتیکیه

بزرگ شده

منم هم هفته توعم ولی بچه ی دوممه و دوقلوعن شکمم خیلی بالا اومده

درقد نمیشه گفت به ژنتیک ربط داره فکر کنم

چطور مگه فک میکنی دوقلو

۱صدرصد

سوال های مرتبط

مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری