استفاده کنم ضررنداره

تصویر
۴ پاسخ

من چند بار استفاده کردم ازش اما فقط رو بینی
اما سرچ کن اول

فنوکسی اتانول رو سرچ زدم گویا ضرر داره
بازم خودت چک کن

به نظر من لایه بردار استفاده نکنید من وکس کردم صورتم رو پوست صورتم کنده شد و چقدر زخم شد چون پوست مادر باردار نازک و حساس میشه

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد