سلام خوبین رفتم واکسن آنفولانزا زدم

۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخشید میگم ولی پروفایلت مشکیه قلب مشکی هم گزاشتی ادم قلبش میگیره گلم برای خودت خوب نیس افسردگی میگیری

مبارکت باشه طاهره جون

به من گفتن نباید بزاری اثر بد می‌زاره رو بچه

حالت بد نشد؟

چی‌زدی گلم .؟هلندی تونستی پیدا کنی

منم یک هفته پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی