واکسن آنفولانزا رو بلاخره زدم😷

۶ پاسخ

بسلامتی جانم

واکسن ایرانی زدید؟

منم دیروز زدم هیچی نشد نه تب نه درد دست

منم زدم بعد ۲ روز یکم جاش قرمز شده و داغ شده نمیدونم چرا

سلام من زدم اکیم

سلام عزیزم منم باید بزنم بعداینکه زدین دستتون دردنمیکنه یا تب نکردین؟ علائمتون چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی