چقدر خوشحالم که واکسن آنفولانزا زدم😂

۷ پاسخ

موقع تزریق درد نداشت

منم امروز رفتم بهداشت زدم😁

خوشبحالت
من دوبار تا حالا سرما خوردم مردمو زده شدم
خوب شدم میرم میزنم واکسن

منم دقیقا😂
همسرم دیروز میگفت کل شرکتشون با ماسک تردد میکنن اکثرا مریضن
شانس اوردم زدم

من دیروز خریدم ک بزنم شب سرما خوردم نتونستم تزریق کنم خیلی ناراحتم

منم ۳ روز پیش زدم

منم چندروز پیش زدم امیدوارم مریض نشم کلا دیگه 😄

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی