خانوما منم پریروز (۱۹ ام )سزارین کردم .💙

تصویر
۵ پاسخ

قدمش مبارک

بسلامتی عزیزم

به سلامتی گلم قمش مبارک باش

عزیزم تجربتو میگی...منم یکشنبه سزارینمه یکم استرس دارم....

بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍
راحت بود سزارین؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی
مامان هانا و لِنا مامان هانا و لِنا ۶ ماهگی
مامان کایان مامان کایان روزهای ابتدایی تولد